چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
سامانه رصد
کد خبر: 234 |
تاریخ انتشار : 06 خرداد 1402 - 19:24 | ارسال توسط :
101 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

🔹 مستقل نبودن در بودجه، نخستین مشکل ساختار ستاد امر به معروف و نهی از منکر است. 🔹 چرا جامعه اسلامی هنوز گرفتار مشکل آقازاده گی در خارج و داخل است، برای نمونه یکی به بهانه دور زدن تحریم‌ها برای خود امتیاز‌های ویژه اقتصادی قرار داده که مثلا آقازاده‌ای ده‌ها کشتی در اختیار دارد. 🔹 […]

🔹 مستقل نبودن در بودجه، نخستین مشکل ساختار ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

🔹 چرا جامعه اسلامی هنوز گرفتار مشکل آقازاده گی در خارج و داخل است، برای نمونه یکی به بهانه دور زدن تحریم‌ها برای خود امتیاز‌های ویژه اقتصادی قرار داده که مثلا آقازاده‌ای ده‌ها کشتی در اختیار دارد.

🔹 امر به معروف و نهی از منکر نارسایی‌ها و آفات دولت انقلابی به مراتب ضروری‌تر، لازم‌تر و واجب‌تر از دولت قبل است.

🔹 لایحه جدید عفاف و حجاب، میزان و شاخص عدم عفاف و حجاب را کشف حجاب، برهنگی و لباس‌های بدن نما معرفی کرده است. این به معنای نادیده گرفتن حدود شرعی است.

🔹 خروجی لایحه جدید قوه قضائیه در بحث عفاف و حجاب نهادینه کردن عقب نشینی و شکست از احکام اسلام است.

🔹 طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در بحث عفاف و حجاب هیچ کدام از ایرادات و مشکلات لایحه جدید قوای سه گانه را ندارد.

منبع خبر ( ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ) است و رصد نیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 234 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90002110  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه رصد نیوز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رصد نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید