شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
سامانه رصد
کد خبر: 1123 |
تاریخ انتشار : 20 مهر 1402 - 22:25 | ارسال توسط :
163 بازدید
0
6
ارسال به دوستان
پ

پرسیدم ماجرای این عکس چیه؟ بین چند جوابی که دادید کسی تصور اینکه موقعیت تصویر، اتوبوس باشه را نداشت. اتوبوسی که به همت و ابتکار امام محله خوش‌ذوق حجت‌الاسلام باقریان در شهر رفسنجان با حمایت شهرداری و سازمان تبلیغات «سفیر امید» شده! حاج‌آقای باقریان یکی از هزاران امام محلهٔ مجاهدیست که در مسجد مشکوه‌الرسول تلاش […]

پرسیدم ماجرای این عکس چیه؟ بین چند جوابی که دادید کسی تصور اینکه موقعیت تصویر، اتوبوس باشه را نداشت.

اتوبوسی که به همت و ابتکار امام محله خوش‌ذوق حجت‌الاسلام باقریان در شهر رفسنجان با حمایت شهرداری و سازمان تبلیغات «سفیر امید» شده!

حاج‌آقای باقریان یکی از هزاران امام محلهٔ مجاهدیست که در مسجد مشکوه‌الرسول تلاش ویژه‌ای برای جذب نوجوانان و جوانان داره و حتی کار ساخت این اتوبوس و تبدیل به یک مرکز فرهنگی را با مشارکت همین دهه ۷۰ و هشتادی‌ها انجام داده.

امکان پخش فیلم، صوت، کتابخانه و روایتگری اتوبوس را به مکان جذابی برای «روایت پیشرفت و امید، جهاد تبیین و فعالیتهای فرهنگی» تبدیل کرده که در محله‌های شهر رفسنجان می‌گرده و اردوی درون‌شهری و برون‌شهری برگزار می‌کنه.

این مسجد توسط پدر و مادر عزیز روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین آفرند وقف و بنا شده که مزار هر دو و یادمان فرزندشان در حیاط مسجد است.

در مطلب بعدی فیلم روایت طراحی و ساخت اتوبوس فرهنگی امید را حتما ببینید.

در راه استان مرکزی هستیم تا امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ را در خدمت شبکه تبلیغ و امامان عزیز محله در این استان باشیم.

 

سید ناصر میرمحمدیان

منبع خبر ( ) است و رصد نیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 1123 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90002110  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه رصد نیوز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رصد نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید