شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
سامانه رصد
کد خبر: 207 |
تاریخ انتشار : 01 خرداد 1402 - 18:38 | ارسال توسط :
298 بازدید
0
13
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی استان اردبیل از شناسایی و دستگیری 5 ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر در کمتر از 3 ساعت در شهرستان “نمین” این استان خبر داد. سردار “جواد تقوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یکی از آمران […]

فرمانده انتظامی استان اردبیل از شناسایی و دستگیری 5 ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر در کمتر از 3 ساعت در شهرستان “نمین” این استان خبر داد.

سردار “جواد تقوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یکی از آمران به معروف در منطقه توریستی جنگل “فندقلو” شهرستان “نمین” در مواجهه با بی حجابی اقدام به تذکر لسانی و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر کرده و توسط تعدادی افراد مورد بی احترامی و ضرب و جرح قرار گرفته، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی و در کمتر از 3 ساعت ضاربان که 5 نفر بودند شناسایی و با اشرافیت اطلاعاتی و عملیات هوشمندانه پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به تحویل ضاربان به مرجع قضائی تاکید کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس بوده و کسانی که بخواهند خدشه ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد کنند پلیس با آنان شدید و قانونی برخورد خواهد کرد.

منبع خبر ( فرماندهی انتظامی استان اردبیل ) است و رصد نیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 207 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90002110  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه رصد نیوز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رصد نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید