شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
سامانه رصد
کد خبر: 1148 |
تاریخ انتشار : 24 مهر 1402 - 21:24 | ارسال توسط :
162 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از دستگیری ۲ ضارب آمر به معروف در این شهرستان خبر داد. سرهنگ روح اله گراوندی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی تذکر لسانی احدی از آمران به معروف در یکی از پارک های ساحلی این شهرستان که منجر به درگیری و ایراد ضرب و جرح فرد آمر […]

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از دستگیری ۲ ضارب آمر به معروف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح اله گراوندی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی تذکر لسانی احدی از آمران به معروف در یکی از پارک های ساحلی این شهرستان که منجر به درگیری و ایراد ضرب و جرح فرد آمر به معروف شد، موضوع بلافاصله به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به انتقال مجروح به بیمارستان بزرگ دزفول افزود: مأموران سازمان اطلاعات انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت ۲ متهم و مخفیگاه آنان شده که پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی هر ۲ نفر ضارب را دستگیر و تحویل مرجع قضایی گردید.

حال عمومی آمر به معروف مساعد است و درمان او بصورت سرپایی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است.

سرهنگ گراوندی اظهار داشت: پلیس دزفول با پشتیبانی دستگاه قضائی از آمران به معروف شهرستان قاطعانه حمایت و با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

منبع خبر ( سازمان اطلاعات فراجا ) است و رصد نیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 1148 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90002110  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه رصد نیوز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رصد نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید