شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
سامانه رصد
کد خبر: 1360 |
تاریخ انتشار : 20 آذر 1402 - 13:09 | ارسال توسط :
172 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه الکبری فاطمه الزهرا سلام الله علیها به اطلاع هموطنان گرامی می رساند که با زحمات نیروهای مردمی و هماهنگی های انجام شده با دستگاه های گوناگون، پاسخ بیش از 750 گزارش ارسال شده به سامانه رصد ثبت گردید. […]

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه الکبری فاطمه الزهرا سلام الله علیها

به اطلاع هموطنان گرامی می رساند که با زحمات نیروهای مردمی و هماهنگی های انجام شده با دستگاه های گوناگون، پاسخ بیش از 750 گزارش ارسال شده به سامانه رصد ثبت گردید. حدود 400گزارش نیز درحال بررسی می باشد و بقیه گزارشات نیز به زودی ارجاع خواهند شد. گزارش دهندگان محترم می توانند در پیشخوان کاربری خود در سامانه رصد نتایج را مشاهده نمایند.

ضمن تشکر و تقدیر از هموطنان گرامی دغدغه مند برای آبادانی و حفظ سلامت و ایمان و پاکی میهن اسلامی مان ایران از هر نوع فساد فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و…، خواهشمند است گزارش دهندگان عزیز به نکات زیر در ثبت گزارشات خود توجه فرمایند:

1- جهت پیگیری گزارشات، لازم است اطلاعات کافی از مکان، زمان و اطلاعات لازم از موارد مشاهده شده ثبت شوند. متأسفانه بسیاری از گزارشات حتی استان یا شهر مورد گزارش شده را نیز مشخص نکرده بودند تا امکان پیگیری و ارجاع باشد!
2- در انتخاب حوزه و موضوع گزارش بسیار دقت شود، منظور از حوزه مرتبط، جایی است که مورد گزارش شده مربوط به آن بوده است. مثلاً زمانی شخصی تخلفی را در خیابان انجام میدهد و حوزه مرتبط با او اشخاص خواهد بود ولی یک زمانی دستگاهی مثل شهرداری در امری کوتاهی دارد و باید حوزه مرتبط ادارات انتخاب شود و… .
3- در مورد گزارشات مربوط به کشف حجاب در خودرو، ضروری است اطلاعات دقیق از خودرو شامل شماره پلاک، رنگ، نوع، زمان و مکان آن ذیل گزارش ثبت گردد.
4- در مورد گزارشات مربوط به کشف حجاب در اماکن و معابر عمومی، ضروری است تصویری واضح از شخص مجرم یا مکان در حال وقوع جرم مستندسازی شده و همراه گزارش ارسال گردد.
5- در مورد گزارشات مربوط به سایر تخلفات یا جرائم همچون تخلفات مالیاتی نیز در حدّ امکان مستندات لازم به همراه گزارش ارسال گردد.
6- اکثر گزارشات ارسالی از نوع منکر بوده است لذا از هموطنان عزیز درخواست میشود به گزارش معروفات نیز پرداخته و یا تهدیدها یا فرصت های محتمل آینده را نیز در بخش ایده خیر ثبت فرمایند.
7- در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکلی در رابطه با سامانه رصد نیز کاربران گرامی می توانند با شناسه @rasadnews_ir در پیام رسان ایتا ارتباط برقرار کنند.

در پایان لازم است به این نکته مهم نیز توجه گردد:
هدف از سامانه نظارت، پایش و پیگیری مردمی رصد، فعال نمودن ظرفیت های عموم هموطنان گرامی برای مقابله با انواع فساد کوچک یا بزرگ در بخش های گوناگون کشور است از فرد و محله گرفته تا سطوح استانی و ملی لذا از عموم مردم شریف ایران اسلامی دعوت می شود ضمن تقویت باورها و انگیزه های ملی و اسلامی مان، با دیده بانی، بیان تذکرات، مطالبه گری و استفاده از توان و ظرفیت موجود به مقابله با فرهنگ “بی تفاوتی” آمده و هر آنچه می توانید در مسیر احیا و اقامه بزرگترین واجب الهی یاری رسانی فرمایید. ان شاءالله

باتشکر و من الله التوفیق

روابط عمومی مرکز رصد، پایش و پیگیری معروفات و منکرات کشور

منبع خبر ( سامانه رصد ) است و رصد نیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 1360 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90002110  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه رصد نیوز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رصد نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید