شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
سامانه رصد
کد خبر: 1111 |
تاریخ انتشار : 17 مهر 1402 - 18:32 | ارسال توسط :
138 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 5نفر از اراذل و اوباش در ارومیه، خبر داد. سرهنگ محمدعلی حقوردیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. […]

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 5نفر از اراذل و اوباش در ارومیه، خبر داد.

سرهنگ محمدعلی حقوردیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه 5نفر با قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات “ارومیه” موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان بوده و متواری شده بودند، پیگیری پلیس در این خصوص آغاز شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در نهایت 5نفر متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حقوردیان با اشاره به اینکه 2متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش سطح 2 و مابقی آنها نیز نوظهور بودند، خاطر نشان کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

 

منبع خبر ( سازمان اطلاعات فراجا ) است و رصد نیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 1111 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90002110  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه رصد نیوز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رصد نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید