متأسفانه علی رغم وجود دستورالعمل ها و قوانین مختلف برای صنف پوشاک کشور، متأسفانه هنوز نظارت قابل قبولی توسط اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه در فضای حقیقی نمی شود. روشن است یکی از دلایل ترویج بی حجابی در کشور، عرضه و تبلیغ لباس های ناهنجار در فضای حقیقی است. این عدم نظارت، امروزه به فعالیت […]
متأسفانه علی رغم وجود دستورالعمل ها و قوانین مختلف برای صنف پوشاک کشور، متأسفانه هنوز نظارت قابل قبولی توسط اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه در فضای حقیقی نمی شود.
روشن است یکی از دلایل ترویج بی حجابی در کشور، عرضه و تبلیغ لباس های ناهنجار در فضای حقیقی است.
این عدم نظارت، امروزه به فعالیت فروشندگان و تولیدکنندگان لباس در فضای مجازی هم کشیده شده است تا جایی که با نمایش مبتذل ترین تصاویر در فروشگاه های اینترنتی و کانال ها و صفحات مجازی، عملاً برای دختران و زنان جامعه اسلامی پوشیدن لباس های زننده را عادی سازی بلکه به یک نیاز تبدیل کرده اند!
این نفوذ در حدّی است که هیچ توجهی به احکام شرعی در انتشار این تصاویر نمیشود و مدلینگ ها به راحتی با پوشش های زننده به تبلیغ این لباس های ناهنجار پرداخته و بعضاً مثلاً با پوشاندن یا حذف کردن سر و صورت برای بعضی مسئولین توجیه سازی میکنند.
روشن است اگر مسئولین ذی ربط میخواهند با مقوله بی عفتی و بی حجابی در جامعه اسلامی مقابله کنند، می بایست دغدغه جدی به جمع کردن بساط عده ای پول پرست و سرمایه دار بپردازند که حاضرند در مقابل کسب ثروت و فروش بیشتر کالاهای خود، حجاب و حیای زن ایرانی را به تاراج بگذارند.